Regulamin

Regulamin

 

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci internet.

2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.fabrykawojownikow.com.pl, a w wyjątkowych przypadkach telefonicznie +48 690 990 607. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje na e-mail informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepy dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili dotarcia przelewu opłacającego zamówienie na kont sklepu.

3. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia klient oświadcza, że wyraża zgodę na wystawienie i przesłanie faktury w formie elektronicznej przez firmę DEVILGRU Jacek Wiśniewski, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej (Dz.U. Nr 249, poz. 1661).

4. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów.

5. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie pod numerem tel. +48 690 990 607 lub e-mailowo pod adresem biuro@fabrykawojownikow.com.pl

6. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane, ale może z niego zrezygnować odmawiając odbioru.

7. Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

8. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się za w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

9. Czas realizacji zamówienia to 1 do 14 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach czas realizacji zamówienia może się wydłużyć, o czym klient zostanie powiadomiony mailowo lub telefonicznie. Jest to czas który upływa od potwierdzenia złożonego zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysłane jest po skompletowaniu całości. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany czasu realizacji zamówienia.

10. Niektóre produkty w sklepie są sprowadzane na zamówienie. W tych przypadkach sklep nie gwarantuje realizacji zamówienia, jeśli wyczerpie się nakład produktu lub żaden z dostawców nie będzie mógł danego produktu dostarczyć. W takiej sytuacji zamówienie zostaje anulowane i ewentualne wpłacone p[rzez klienta pieniądze zostaną zwrócone w całości na wskazane konto.

11. Przesyłki dostarcza: Poczta Polska - przesyłka priorytetowa, czas dostawy do 3 dni roboczych, lub firma kurierska - czas dostawy to 24 h w dni robocze.

12. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówienie towary:
- przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier,
- przelewem bankowym na konto sklepu.

13. Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko przelewem.

14. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zamówienia na produkty sprowadzane na indywidualne zamówienie klienta są "zamówieniami specjalnymi" i nie podlegają temu prawu, jednak każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. Okres gwarancyjny trwa 2 lata. W przypadku nabycia wadliwego produktu, kupujący może zdecydować czy woli żeby obniżyć cenę danego towaru lub może zdecydować o odstąpieniu od umowy. Jeżeli kupujący złoży reklamację w ciągu 12 miesięcy, automatycznie zakłada się, że rzecz była wadliwa w chwili jej wydania.

15. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną fakturą lub paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz proporcjonalnie przeniesionych kosztów przesyłki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Jeżeli został wybrany najtańszy sposób dostawy i towar jest zwracany w regulaminowym czasie, sklep zwróci również zwrot dostawy. Najtańszą opcją dostawy jest odbiór własny. Aby odstąpić od umowy (zamówienia) należy złożyć oświadczenie na piśmie.

16. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

17. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adresem sklepu DEVILGRU Jacek Wiśniewski ul. Myśliwska 98/25 80-283 Gdańsk. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowego. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz informację o wadzie produktu. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl